8 Temmuz 2013 Pazartesi

cctv videos

Bu önceki serbest bırakılan 18MP DSLR eşleşmiyor ne T4i aynı işleme ayarları sunar görüntü netliği olduğunu. Bu kontrol Canon EOS T4i/650D vs T3i/600D karşılaştırılması . Sen varken, APS-C (1.6x) organları aynı lens ile test 18MP geri kalanına T4i karşılaştırın. T4i bu güvenlik sistemleri konuda hepsinden daha kolayca keskin.

, Tabii ki, bu ek netlik nasıl sağlandı Canon benim ilk soru oldu? Tabanında / in-the-kamera görüntü netliği ayarı alarm basit bir artış da dahil olmak üzere - bu bir sensör iyileşme veya işleme algoritması değişiklik oldu mu?

Ben * T4i görüntüleri net görünür ise, *, iki geliştirmeleri nedeniyle olacağını söylendi. İlk DIGIC 5 işlemcisi (daha önce DIGIC 4) 'dir. İkinci görüntü kalite geliştirme geliştirme 9-nokta yüksek hassasiyetli çift çapraz f/2.8 merkez noktası içeren tüm çapraz tip AF sistemi. Ciddi görüntü kalitesi test manuel odaklama sahip olduğu kamera sistemleri için, ikinci nedeni ekarte edilebilir.

Ben yeni işlemci daha yetenekli olduğundan emin değilim, ben bu artan görüntü netliği için nedeni olduğuna ikna değilim.

Sonra ben son dahil olan% 100 bitkisel görüntü kalitesi karşılaştırmalar çifti Canon EOS DSLR Yorumlar . Hakkında okuyun Kamera ISO gürültü testleri testleri ve nasıl yapılır hakkında daha fazla bilgi için yardım bölümünde. Bu sayfadan take-away önemli bir aksi belirtilmediği sürece gürültü azaltma tamamen kapalı olduğunu.

Bu sayfa fonksiyonu fareyi ve mouse tıklaması tüm düzgün kamera yapmak için indirilen gereken dosyaları birçok MB vardır - onlar yük ise lütfen sabırlı olun.
















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder